درباره ما

با توجه به تقاضاي موجود در بازار مسكن و همچنين شرايط حاكم بر كيفيت و قيمت ساختمانهايي كه با روش‌هاي معمول در كشور احداث مي‌شوند.

شركت ابر سازان با سابقه اجرايي –عمراني در روشهاي موجود ، در چندسال اخير در عرصه صنعتي سازي با عنايت به فناورهاي نوين در طراحي و اجراي ساختمانهاي پيش ساخته با سيستم سازه ای فولادی سبك LSF – LIGHT WEIGHT STEEL FRAME.توسعه داده و اميدواراست كه با ارايه عملكرد مطلوب با كيفيتي مبتني بر اصول مهندسي و علمي بتواند تاثيري بر فرهنگ ساخت و ساز كشور و ورود دانش فني جديد در باب طراحي و احداث ساختمانها و نهايتا“ بهبود وضعيت حاضر گردد.

 

تاریخچه شرکت

service_2

عدم توجه به موقعيت كشورمان روي کمربند فعال زمین لرزه و اقدام به ساختمان سازی با روش های غیر صنعتی و رایج ، باعث ایجاد کیفیت پایین شده و نهایتا منجر به استهلاک سریع و ضرر و زیان ملی می گردد لذا صنعتی کردن با اجراي صحيح آن تضمینی در جهت ارتقاء کیفی ساخت و ساز است. هدف اصلی شركت ابر سازان در ارائۀ و معـرفی سیستم صنـعتیLSF – KNAUF و نهادينه نمودن تكنولوژي آن به منظور بالا بردن استانداردهاي ايمني و جلوگيري از اتلاف انرژي با بهره‌مندي از كادري متعهد و مجرب در طـراحی و اجـرای سیـستـمهای صنعتي سازی مبتني برفناوري نوين كه گواهي تائيديه فني مرکز تحقيقات ساختمان وزارت مسكن و ساير سازمان‌ها و ارگان‌هاي مربوطه را به همراه دارد می باشد.

ماموریت ما

سازه ال اس اف lsf

طراحی – محاسبه – تولید واجرای سازه های سبک فولادی “ال اس اف”LSF” در سراسر کشور

هدف شرکت

img_1356

محورهاي خط مشی و استراتژی مشتري مداري شركت ابر سازان  : رهبري : يادگيري، نوآوري و بهبود مستمر: رعايت منطق اقتصادي: پايبندي به مسئوليتهاي اجتماعي سازمان : محورهاي خط مشي شركت ابر سازان : ۱- توليد محصول طبق استاندارد هاي تعيين شده .

۲- جذب رضايتمندي مشتريان.

۳- افزايش سطح دانش و آگاهي كاركنان.

۴- نگهداري، نوسازي و توسعه ماشين آلات در جهت ارتقاي كمي و كيفي محصول. ۵- مديريت منابع، انرژي و ضايعات .

۶- پيشگيري، كنترل و كاهش آلاينده هاي زيست محيطي.

۷- بهبود ايمني پرسنل، پيشگيري و كاهش حوادث ناشي از كار.

۸- افزايش سطح بهداشت و كاهش بيماري شغلي.

هدف نهایی

اضافه اشکوب اداری با سازه ال اس اف LSF

توسعه و پیشرفت فن آوری های نوین ساخت (صنعتی سازی ) با سازه های سبک فولادی L.S.F

درباره ما

ما ابرسازان  هستیم 

ابرسازان یک شرکت ساختمانی با تجربه کاری از سال ۱۳۸۸ است. تخصص ما در ساخت ساختمان های صنعتی (ال اس اف)(LSF)، طراحی داخلی، تزیینات خانه و غیره است…

LSF

سجاد قاسمی

سجاد قاسمی

مدیر اجرایی
محمد حسن شاهی

محمد حسن شاهی

رِِییس هیئت مدیره
بهمن کامجو

بهمن کامجو

عضو هیات مدیره
رضا جوان فکر

رضا جوان فکر

مدیر عامل